15 Haz 2010

Dsquared'dan bahsetmişken..

Dsquared'dan bahsetmişken neymiş ne değilmiş bi araştırayım, diğer ürünlerine de bakayım dedim :)
Dsquared2 Kanadalı ikiz kardeşler Dan&Dean tarafından kurulmuş. Bu ikizler modaya olan ilgi ve sevgilerinden kaynaklanan hayalleri ve hedefleri olan hazır giyim koleksiyonu oluşturmak için (namı diğer köşeyi dönmek için :) 1991 yılında varmışlar İtalyaya. Neyse o defile senin bu defile benim derken Milan'daki bir runway show'da(daha havalıymış bu ya:) gösterdikleri eşsiz performans sebebiyle(stil-müzik-gösteri üçlüsünün mükemmel birleşimi olsa gerek) yıldızları parlamış. Bu noktadan sonrada lüks markalar kategorisinde(yine namı diğer paranız varsa bile vermeye kıyamayacağınız yani avucunuzu yalatacak markalar kategorisinde :) yerini almış.


Ürünleri ''Hımm.. Gerçekten orjinal ve stil sahibi tasarımlarmış'' diyerek incelemeye başladım. Erkek bölümündeki sneakerlara baktığımdaysa; ''erkek olsaydım nasıl sneaker tercih ederdim?'' sorusunun cevabını buldum :)

Photobucket


Gelelim bayan ayakkabılarına... Bunlar modellerin sadece birkaçı tabi.. Ama kaynağında incelerseniz modellerde sıradışılığın hakim olduğunu kesinlikle göreceksiniz.Photobucket
Photobucket


Elbiseler mi? Ah elbiseler... Drapeler dans ediyor, kesimleri, dikişleri, kalıpları beni benden alıyor! :)
Öyle çok sevdim ki eğer mini minnacık dikiş bilseydim Dsquared'ın günah keçisi ben olacaktım o kesin :)

Photobucket
Subjektif bir görüş belki ama bu markada en çok sevdiğim şey detaylara verdiği mükemmel önem.. En güzel şekilde kalıp verip yine mükemmel dikiş ve detaylarla tamamlamış tasarımları. Buraya koyduğum görsellerde pek farkedilmiyor ama şu elbiselerdeki dikim detaylarını incelemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. En basit bir elbise nasıl şahanelik abidesine dönüşür şahit olun :)


Bu elbiseye ve fiyatına dikkat!
Üzerindeki çiçeklerin detaylı görüntülerini sitesinde bulabilirsiniz. (Normalde buraya eklerdim fakat şu resimi oluşturuncaya kadar anam ağladı diyebilirim. Dsquared'ın sitesi görselleri paylaşmak konusunda epey cimriymiş.(şu flash player sistemini kullananlara gıcık oluyorum!) Bence 3'e böldüm kopyalayıp birleştirdim :)
Neyse efendim konuya dönmek gerekirse DIYcılar iş başına! Çiçeklerin mantığını kavrayıp sınırları zorlayın!!

İşte böyle.. Belgesel niteliğinde bir Dsquared postu oldu tabi yine düşük çenem sayesinde :)
Postun gönlü bol, eli açık kaynağı zappos ve cimri kaynağı Dsquared2 Official website :)

Onlar yetmez daha incelemek istiyorum derseniz; yoox , farfetch women & farfetch men ki ben inceleyin derim :)
*Ps* Verdiğim linkler her sezon sürekli güncellendiği için artık başka güzellikler var. 

BİTTİ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder